sobota 23. října 2010

Winx club 3D Kouzelné Dobrodružství

Ahojky, už se to pomalu blíží !!!
Doufám že víte co ?!
Já mám totiš namysli jednu maxi premiéru jednoho filmu !!!
Víte kterého ?!
Já tedy doufám že ano !!!
Ten film se totiš jmenuje:
Winx Club 3D Kouzelné Dobrodružství
A tento film putuje do ČR !
Tento film bude v ČR v LEDNU 2011 !!!
to už je za chvíly !!!
vaše: Bloom

44 komentářů:

  1. hlavně že ten film pořád není

    OdpovědětVymazat
  2. já uz se nemohu dočkat chtěla jsem si to dneska stáhnout a nic :(

    OdpovědětVymazat
  3. kdy a kde jako to má být????a měl to být leden2011 nebo2012

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v roce 2012 a už je rok 2013 a pořád nic.

      Vymazat
    2. promiň má to být v roce 2011.

      Vymazat
  4. To ma jen USA a Italie v CZ to neni a možna ani nebude ...

    OdpovědětVymazat
  5. právě sem se dozvěděla že je v kinech Winx Club Kouzelné Dobrodružství :) typuji po vanocich v cz to bude :D

    OdpovědětVymazat
  6. Je leden a stále nic, ach jo ja to nevydrzim a nikde jinde se na to neda kouknout!!! Taky kdy to teda bude?

    OdpovědětVymazat
  7. pořád to není jako by ani nevěděli žě ten film existuje

    OdpovědětVymazat
  8. nic proti vám ale už je březen 2012

    OdpovědětVymazat
  9. Náj dyg! Tak co kdy tu bude ten film more?

    OdpovědětVymazat
  10. jako už by to bejt mělo.....už je jko duben !! Štve mě to!

    OdpovědětVymazat
  11. kdy to budede je květen

    OdpovědětVymazat
  12. kdy to bude je 18.8.2012

    OdpovědětVymazat
  13. tady to je s cz titulkama (ke stažení jsem to, ale nikde nenašla)- http://winxclubcz.blog.cz/rubrika/winx-club-3d-kouzelne-dobroduzstvi

    OdpovědětVymazat
  14. kdy už to bude deska jsem si to chtěla stádnou a nic.Výprava do straceného království byla super tak si myslím že to noví by mohlo být docela dost super i když jsem to ještě neviděla

    OdpovědětVymazat
  15. Knížka http://www.dumknihy.cz/jaka-jsi-winx-club je skvělá.

    OdpovědětVymazat
  16. já to dobrodružstvý vyděla a mám to stažené

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a muzu se zeptat kde si to stahla?

      Vymazat
    2. prosím řeknes kde si to stahla zaležimi na tom ja winx clb zbožňuju a schtěla bich to macmac vidět: - )

      Vymazat
    3. prosím pověz mi kde jsi to stahla.

      Vymazat
  17. prosím.pověz mi kde to stahlas.já miluju winx club.

    OdpovědětVymazat
  18. prosím řekni mi kde si to stáhla.chci to vidět já miluju winx club je nejlepší ze všech.
    (komu se to líbí dá odponědˇ.......):)

    OdpovědětVymazat
  19. Já možná vím kde to viděla.Bylo to česky na youtube.Je škoda že už není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na youtube je jen česky ta výprava do straceného kralovství :(

      Vymazat
  20. Já vím.Už to tam není,ale bylo.

    OdpovědětVymazat
  21. Moje kamarádka říkala že mě to stahne.Nemůžu uvěřit že to našla.Až mi to ukáže tak napíšu.

    OdpovědětVymazat
  22. Nasel sem to jen v polstine

    OdpovědětVymazat
  23. tu je too v polstine de tomu rozumnet docela
    http://czshare.com/2854922/Winx.Magiczna.Przygoda.2010.PLDUB.BRRip.XviD-BiDA.avi

    OdpovědětVymazat
  24. Už jsem to viděla a je to fakt dobrý : ) Ale pro mě to má jednu chybu - tu přeměnu mohly naspívat česky : ( Páč jim vůbec nerozumím - dokážu si přeložit jedno slovo z věty : P a to mi vadí : (

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a kde si to nasla rekni prosim fakt bich to chtela vydet !

      Vymazat
  25. hlavně že už je 24.ledna 2014 a pořád ten film není česky

    OdpovědětVymazat
  26. pls kliknete:http://soutez.warzona.eu/index.php?id=10765

    OdpovědětVymazat
  27. konec roku 2014 a nic ach :(

    OdpovědětVymazat
  28. je rok a ten film nikde

    OdpovědětVymazat
  29. DVD tohoto filmu, jestli ta informace je pravdivá, ale je ze spolehlivého zdoje vychází 27.2.2015 (dabing cs 5.1)

    OdpovědětVymazat