pondělí 6. září 2010

KOUZELNÁ triumf Winx klub v kině!

KOUZELNÁ triumf Winx klub v kině!




Winx dobýt pokladně. Kouzelné víly, hvězdy klubu Winx - Tajemství ztraceného království - režie jejich tvůrce Iginio Straffi, získal první místo s 1.979.972 eur na jejich debut v kině. (...) Velký úspěch pro Winx Club první film: šest víly nejen získala první místo jako první film z víkendu, ale také měl nejvyšší otevření všech dob pro ne-americká animace filmu, jakož jako první příjem v multiplexu všech Itálie. Více než 420,000 diváků ve 665 kinech a vysoký rating potvrdila potleskem na konci filmu ve většině kin.

Od "Il Messagero"

Přezato ze stránky Rainbowu













Winx Club - Tajemství ztracené království vyhrál kino víkend. (...) Film režiséra Iginio Straffi, díky "disneyan" reklamu battage a masivní distribuci (600 kin), sledovalo více než 340.000 lidí.

Od "TGCOM"











Bloom, víly Flame, spolu se svými důvěryhodnými pět přátel, to vše v postmoderní pohled, musí najít její rodiče a původ, král Domino, tím, že porazí Evil temné síly, tři čarodějnice. Po komické, televizních seriálů a divadelních show, Winx z Iginio Straffi, šéf multimediální říše pro multikulturní mládež, se digitální karikatura, vytvořením chytré kombinaci bez ohledu na provedené trend ve fantasy žánru. Skinny ale fashionistas, se svými modrými knížaty jako milenci, Winx použití pop slovník a podívejte se oniric rozměr, vždy prodchnut týmový duch, za nepropustné hory s podivnými zvířaty, hledá tajemství záhadné Destiny Book. To je coreographic, barevné balet, který eticky osvěcuje pocity teenagerů ', většinou femenine. Hlasování 7.

5 komentářů:

  1. NIKDY NEVINEHCHÁM WINX CLUB. JE TO NEJLEPŠÍ POŘAD!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. WINX DOTOHO JSOU NEJ PŘÍMO ZAŘÍ!!!!!!!!!!!!!!!!! JA SI PREJU BÝT BLOOM A CO VY????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já sem bloom ty krávo já sem zrzavá a mám panenku bloom a stelli beivix rozumíš a mám ráda modrou

      Vymazat
  3. já jsem flora a moje sestra je bloom a máme všechny winx panenky beivix vy nány

    OdpovědětVymazat