pondělí 6. září 2010

winxclub.com

Byla jsem na winxclub.com a před chvíly se mi objevilo tohle:
We are updating WinxClub.com to improve your experience with us.Please come back again in a while.
We apologize for the inconvenience caused.
- The WinxClub Team -
a přeložení znamená:
Jsme aktualizace WinxClub.com zlepšit své zkušenosti se s námi.

Prosím, vrať se zase za chvíli.
Omlouváme se za způsobené potíže.
- Winxclub Team -

Nevím, co ale je to divné....

29 komentářů:

  1. Nikdy nevinechám pořad WINX CLUB!Mám je hrozně ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejraději mám roxy

      Vymazat
    2. Já mám nejraději Bloom a viděla jsem už česky celou 6.sérii a je super. :-D

      Vymazat
  2. nenechém si ujít ani jeden díl a i když jsem je všechny viděla tak se na ně pořád dívám.WINX CLUB

    OdpovědětVymazat
  3. moc mam rada winx ale stela je nejlepsi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stela proč zrovna stela pche nedivím se vy hloupé. A navíc nejlepší je Bloom a Layla

      Vymazat
    2. Hele nepruď ! Každej m rád někoho jinýho jo a ještě něco
      Layla je dolezlá hnuska! :-D

      Vymazat
    3. jo každej ma rad nekoho jineho ja mam rada stelu a podle mje je bloom pjekne trapna protož je nejsilnejší je nejlepší a tak dal takže bloom je pro mne hnúúúúúúúsná a stela nnnnneeeeeejjjjjj!!!!!!!!!

      Vymazat
    4. mje bise proste i bloom líbila kdibi všecky bili ve všom nej např:krasne ,silne a tak dal takže bloom nic ve zlim

      Vymazat
  4. Nejraději mám Bloom je prostě užásná a to jak svou krásou tak silou

    OdpovědětVymazat
  5. flora je nejkrasnější a má pěknej hlas je prostě bombastycká :)

    OdpovědětVymazat
  6. mě se zase líbí musa

    OdpovědětVymazat
  7. NEJLEOší je FLORA FLORA FLORA FLORA

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se líbí všechny.Všechny jsou svou povahou,vzhledem i mocí jedinečné.Jsou super!

    OdpovědětVymazat
  9. co máte všichni proti bloom já bych se chtěla stát taky vílou jako je bloom

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se líbí Tecna

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se líbí Bloom, ale každému se líbí nějaká jiná Winx.

    OdpovědětVymazat
  12. Haha, našpulené pusinky! - Ale jinak fajn.

    OdpovědětVymazat
  13. Prosím, kde seženu panenky mini winx.Děkuji za odpověd Květa

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám nejradši Floru

    OdpovědětVymazat
  15. je mi sedm let a chodimdo prvni tridy

    OdpovědětVymazat
  16. ahoj jmenuji se Adelka a nejradši z winx mám Bloom a ty taky že?

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj já jsem bloom a jestli se chcete přesvětšit tak si něco přejte a já vám to splním

    OdpovědětVymazat
  18. preju si,abych byla skutecna vila...Terezka 7 let

    OdpovědětVymazat
  19. prosim winx ja vim že jsem už pubertačka ale veřím na kouzla ja chci jen jedno přáni byt jako vy miluji přirodu víla přírody veronika michalčíková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a ještě něco libi se mi všechny ale nejvic FLORA jsi muj vzor chci bit jedna z vas veronika michalčíková

      Vymazat
  20. ahoj ja vas mam rada vsechny ale MUZU MILUJU TE MUZO jsi muj vzor ach kdybych moula byt jedna zvas

    OdpovědětVymazat