pondělí 6. září 2010

Nikelodeon a winx club 5 a 6

Je to oficiální: Nickelodeon je nová americká licence z Winx Club! Oni nyní vlastní práva k sérii, stejně jako dva filmy a zboží. Kromě toho budou co-rozvojových a co-produkovat next-překvapení!-Dvě sezóny! Nevěděl jsem, že Rainbow si myslel, že daleko dopředu!




A co stávající sezony? Z článku o Nick a více:



... Nickelodeon představí sérii na síti v roce 2011 do vysílání čtyři hodiny-dlouho animovaný speciály založené na období jednoho roku do dvou, stejně jako epizody od období tři a čtyři.



Sezóna pět budou následovat v roce 2012.



Takže uvidíme období čtyři v Americe, ale kterou verzi? Začneme dostat "RAI angličtina" dub, nebo něco nového? Domnívám se, že by mohli re-dabovat celé řady jako Funimation udělal s jedním po nástupu 4Kids 'licence. Ale jsem zvědavý na jejich mezinárodních práv-Nickelodeon bude vlastnit "pay-TV" (kabel), práva v Austrálii, který předtím dostal dub 4Kids, ale již vysílal Cinelume verzi sezóny čtyři. Bude to znamenat, že dostanete dvě verze Winx Club od teď?



Já jsem nejvíce nadšený slyšet o zboží. Chtěl jsem, aby mi ruce na Enchantix nebo Believix panenku. Možná, že s touto novou dohodu, budeme moci koupit zde. Také jsem zvědavý, jestli to znamená, některé dříve nevydané druhů zboží, jako jsou CD a časopisů, bude konečně pojď sem.



To je obrovská a skvělá zpráva pro nás americký fanoušky! Teď už jen potřebují dostat kabelem.



(Vypadá to, že Winx-Víly, Michael je Winx Club a Winx-Bakugan-Pokemon beat mě punč. Určitě navštivte také.)

Poslech

Fonetický přepis









Přezatý Texty jako hromy jsou ze zahraničních blogů....

1 komentář:

  1. ja se menuju natalka bandrzova je my 10let a mam rada wmx je to moje nej pohadka na svete a poprosit kdibi ste davali wmx 3 dili kazdi den i negdi i ve 3d dekuju kvetna24 brutal 792 01 1patro a jeste bisem chtela neco o wmx dekuju

    OdpovědětVymazat